't Moet een van de eerste keren geweest zijn dat ik van rtbf overschakelde naar een Nederlandstalige zender (vrt in dit geval) en de verwondering van Vigneron viel me ook op.
'k Vond dat wel grappig dat hij daar zo op reageerde. Hij zei nog iets van "eh bien, allons-y alors", maar op zo'n manier dat het duidelijk was dat ze er niet vertrouwd mee waren. Een leuk moment.
A propos commentaar: ik heb thuis de GP van Duitsland '92, waar vooral commentaar van Olaf Mol op staat (da's nog een goeie als ge het mij vraagt), maar tijdens de reclameblokken op die zender schakelt men over naar de brt (denk ik). Ik weet niet wie toen commentator was (ze waren met twee en niet de 2 Dirken), maar dat is dus hilarisch. Die mannen waren nog heel wat minder spraakzaam dan de huidige vrt-reporters. Olaf Mol slaagde er in z'n eentje in om de commentaar boeiend te houden, terwijl zij er met twee in slagen er een slaapverwekkende vertoning van te maken. Je zult er inderdaad aanleg voor moeten hebben vermoed ik.