View Single Post
Old 18-04-2007, 19:15
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by JPMontoya View Post
De Paddock Professoren zullen streng maar rechtvaardig oordelen...
Ik hoop het. Ik kan nu wel al een beetje tegen kritiek na de uitval in het begin van mijn paddock carriere

Hier een tipje van de sleur op tillen.
Quote:
Voorwoord
Als zesdejaar student in de l.o. richting wordt van ons verwacht om een eindwerk te maken rond sport. Ik heb voor autosport gekozen omdat dit mij boeit. De techniek en de technologie die er achter zit fascineert me echt maar ook het fysieke gedeelte ervan is prachtig. Ik was zeer gemotiveerd om over dit onderwerp een eindwerk te maken omdat ik veelte horen krijg dat de autosport geen echte sport is.”Het is maar zitten in een auto en sturen.” Dit was mijn kans om te laten zien dat dit niet zo is, dat er veel meer komt bij kijken dan dit. Ik vond het zeer erg fijn om dit te mogen doen. Ik heb veel geleerd over autosport tijdens het maken van mijn GIP en veel nieuwe mensen leren kennen. Zelf wil ik ook graag in het speciaal Jorg Soens, Jan Wouters, Jan Heylen de mensen van depaddock en Tom Gielen/Daikin racing bedanken voor de hulp die ze mij gaven met het realiseren van mijn eindwerk.
Iemand vergeten?