Quote:
Voorwoord
Als zesdejaar student in de l.o. richting wordt van ons verwacht om een eindwerk te maken rond sport. Ik heb voor autosport gekozen omdat dit mij boeit. De techniek en de technologie die er achter zit fascineert me echt maar ook het fysieke gedeelte ervan is prachtig. Ik was zeer gemotiveerd om over dit onderwerp een eindwerk te maken omdat ik veelte horen krijg dat de autosport geen echte sport is.”Het is maar zitten in een auto en sturen.”
Omdat men wel eens stemmen hoort die van oordeel zijn dat autosport geen 'echte' sport is zoals voetbal of atletiek dit zijn. "Het is maar achter het stuur van een auto plaatsnemen en draaien aan dat stuur". Uit die begrijpbare beweringen van het 'grote publiek' haal ik mijn motivatie om te tonen dat dit niet het geval is.
Dit was mijn kans om te laten zien dat dit niet zo is, dat er veel meer komt bij kijken dan dit. Ik vond het zeer erg fijn om dit te mogen doen. Ik heb veel geleerd over autosport tijdens het maken van mijn GIP en veel nieuwe mensen leren kennen. Zelf wil ik ook graag in het speciaal Jorg Soens, Jan Wouters, Jan Heylen de mensen van depaddock en Tom Gielen/Daikin racing bedanken voor de hulp die ze mij gaven met het realiseren van mijn eindwerk.
Probeer je vermelding iet of wat meer body te geven. Je geeft je leekracht de indruk dat Jan Heylen zomaar een boereke is die worsten verkoopt. NEEN, Je moet pronken met het feit dat je iemand als Jan Heylen hebt kunnen strikken voor dit werk.
De mensen van depaddock - wees accurater en zeg wat depaddock is...etc.......
|
Oordeel van iemand die zelf zijn Thesis aan het schrijven is:
Geef je tekst wat meer body door uit te leggen wie/wat/waar. U leerkracht weet immers niet wie Jan Heylen is nog wat Champcar is....Vergeet dat niet.
Vermijd te veel te praten over Ik....probeer overschouwelijk te spreken met Men,....