Quote:
....Het stukje dat je verbeterd had ... Zelf wil ik ook graag in het speciaal (bijzonder) Jorg Soens de webmaster van f1-club.(be) Een groeiende (internet) community in België. Jan Wouters, hoofdredacteur van een automagazine (het welke?) en rijvaardigheidsinstructeur. Jan Heylen 1 (een) van de meest succesvolle Belgen in het buitenland. (in wat ? in de zwangerschapkledij business?? NEE, in de autosport) Hij rijd (is actief) in de champcar. (De Champcar is de Amerikaanse equivalent van de Formule 1) dit is de Amerikaanse formule 1! Graag zou ik (richt ik een woord van dank) ook de mensen van depaddock bedanken. Dit is een internet forum waar vele mensen die van ver of dichtbij te maken hebben de sport die centraal staat in mijn eindwerk. Van fans en persverantwoordelijken over fotografen tot piloten die lid zijn van deze internet-community hebben delen [/COLOR] mij hebben geholpen om mijn eindwerk tot een goed eind te brengen.....
|
Verbetering in groen. Probeer in je taal wat kleur te brengen door metaforen, uitdrukkingen,...te gebruiken.