View Single Post
Old 29-04-2007, 22:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
En Mark, productiedaling ok, maar meld er dan ook bij dat die daling verwacht en gepland was. Ik hoef zeker geen chauvinistische nieuwsgeving over Spyker die alleen maar lof uit, begrijp me niet verkeerd, maar objectiviteit is wel op zijn plaats bij het posten van nieuws. De productie valt niet tegen, maar is gewoon lager, en dat was verwacht.
Ik zie geen verschil tussen RTL Z of Nu.nl........lijken me beiden redelijk betrouwbaar. Het is maar hoe je verwachte "productie daling" leest. Minder wagens produceren om dat de reeds geproduceerde wagens nog aanpassingen moeten ondergaan? Dat lees ik als meer-kosten, niet efficient gebouwd. Komt bij mij, maar wie ben ik, als niet al te positief over. De rest van dat stukje op RTL Z is van eenzelfde strekking. De meest zorgwekkende zin heb ik er niet uitgehaald. Bij deze dan:

Quote:
De accountants van het bedrijf schreven in hun verklaring in het jaarverslag over 2006 dat er door de negatieve resultaten en negatieve kasstroom materiële onzekerheid over het voortbestaan bestond.

Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote