Quote:
Originally Posted by corvetteboy
Nieuwe lay out of niet, Mark zal je daar nog altijd niet zien denk ik in een oranje overalletje 
|
Noorderburen zie je zelden 'duwen', behalve dan onze vriend Val Hillebrand

(maar die kerel is dan ook voor minimum 50% Belg)

En wat mijn 'buurman Mark' betreft: hij heeft redenen genoeg om er niet te staan. Aanvaardbare redenen trouwens, die niet enkel op begrip van mezelf maar ook op begrip vele anderen kunnen rekenen. Soms wordt de functie van die oranje mannetjes (neen, Mark, ik heb niks met/voor/tegen jullie koningshuis

) wel eens onderschat.
Zonder hen is er echter geen 'koers' mogelijk, toch niet op een veilige manier. En dat vind ik persoonlijk nu het mooie aan de briefings van bepaalde organisatoren, bvb in de BTCS, georganiseerd door PRC Group, wordt steeds aandacht gevraagd voor het respecteren van de baanposten en de signalen die ze geven. Tot vervelens toe van de rijders, die het elke keer weer moeten aanhoren, maar het wordt steeds herhaald tijdens de briefings. Het is een vorm van respect, die enkel maar toe te juichen valt. Het zal zonder twijfel ook in andere kampioenschappen/bij andere organisatoren wel zo zijn... Dat hoop ik toch...
Mvg,
Dries DS