Quote:
Originally Posted by furman
Kop op Dallara, in Boekarest zal al je pech omgezet worden in sublieme foto's . 
|
Laat ons hopen, m'n Nikon is er alvast klaar voor!
Men valies is ook gepakt én het weer ziet er ginder schitterend uit met meer dan 25°!
Quote:
Originally Posted by buchinski
Spijtig dat het hele Mullenbach gedeelte (het lagere gedeelte met die tribune met de "nationale vlaggen) niet toegankelijk was. Alles was daar afgesloten. Misschien dat de gelukkigen die een perskaart hebben er kunnen raken met één van die shuttles maar voor ons als "Jan Publiek" was het niet toegankelijk.
Daardoor ben je beperkt tot het bovengedeelte van de GP Strecke waar er voor het publiek uiteindelijk maar enkele interessante lokaties zijn : T1 met de Mercedes arena en de bovenste chicane voor de pit entry.
Dat beperkt inderdaad wel deftig het aantal goede fotoplaatskes, maar het houdt het publiek wel kort in de buurt van de Renault marketingkermis en ik vermoed dat dat de bedoeling is.
|
Klopt dat het hele onderste gedeelte aan de Dunlop Kehre niet open was voor het publiek. Wel heb ik op zat en zon volk gezien op een tribune in de Dunlop Kehre vlak aan de camping van het circuit, hoe ze er geraakt zijn weet ik niet (waarschijnlijk gewoon via de camping...)
Wat je zegt over de poort daar dichthouden om het publiek in de buurt van de paddock/Renault marketingkermis te houden zal zeer zeker ook een reden zijn. Maar volgens mij doet men het tribune complex aan de Dunlop Curve enkel open met mega events zoals de F1 en de DTM, zelfs met de LMS is het gesloten...

.
(BTW, m'n volledige foto album is al van gisteren avond online,
BTSpictures.be)