@ clubman
Wat betreft bewapeningswedloop zijn er simpele zaken te doen zonder de motor te raken....
Heb je al eens bedacht hoeveel kilo's je meesleurt met je Alfa??? dit is een tank op 4 wielen, man! dit kan lichter !!!! slijpschijf erop, zou ik zeggen en je wint garantie al 2"..... enkel een zaterdagje of 3 flink doorwerken en efkes doordenken.
Het zijn maar de werkende teams welke vorderingen maken.... ooit reed ik in het begin van het Megane avontuur 2'02" !!!! (wel met vorige kas en cup motor van 172 pk welke er nog rond de 160 pk had wegens dringende revisie!!!)
De technische evolutie kan je niet tegenhouden en moest het niet steeds sneller gaan zou de huidige Belcar nog steeds 1'58" draaien zoals ik de rondetijden van 13 à 15 jaar terug kon bekijken met grote hilariteit.
Sorry dat we voor jou vervluggen maar dit is realiteit.... anders moet je maar cupraces gaan rijden.... en zelfs daar word er gesjoemeld, ik kan je anekdotes vertellen van de destijdse Funcup waar ik 4 jaar gereden heb en waarbij het officiele Dubois team reeds bij de start direct 20 meter voorsprong had op al de rest.... maar dat wil ik je persoonlijk vertellen wat ik ooit toevallig ontdekte.
Betreft de standindeling en het plaatsgebrek we toen hadden door en met onze Noorderburen ben ik het 100% met je eens en volg ik jou.
Maar voor de rest ken je mijn mening.....
Groeten
Luc alias : Du Chateau Ludovicus
|