Quote:
Originally Posted by Mark
Albers zit weer op de schopstoel:
|
Bevestiging nr. 2:
Quote:
And with this week's Autosport revealing that some of the team's sponsors have not kept up to date with payments, including those who are funding driver Christijan Albers' seat, there have been rumours about the team's future.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/59325
|
En ik maar denken dat die Albers op de loonlijst staat van Spyker F1, heeft ie me weer bij de neus
Ik zal eens in glazen bol modus schieten
[glazen bol modus aan]
De resultaten van Albers zijn barslecht, sponsors betalen niet en enkele dagen terug op autosport.nl een zeer sterke aanwijzing dat Albers en zijn managementteam bezig zijn met een "onderzoekje" naar de mogelijkheden in Champcar.
Verstappen die openlijk spreekt over gesprekken die verband houden met een test bij Spyker, tevens kraakt ie Albers tot op het bot af. Dat doe je niet als je weet dat je binnenkort samen door 1 deur moet. Of is er meer aan de hand?
Vandaag dan weer een ontkenning van Spyker over de mogelijke test van Verstappen bij Spyker. Is ontkennen niet een manier van bevestigen? Tevens is sponsor Trust de laatste tijd weer aardig in het nieuws.
Gooi alles in een grote pot, even laten koken en goed roeren. Welk gerecht krijg je dan? Hollandsche komedie op een bedje van speculaas

Albers zal voortijdig Spyker verlaten en die zien we terug in Champcars in 2008, wie weet, misschien al eerder....zo ergens in aug/sept. Verstappen zal inderdaad NIET testen voor Spyker, die gaat gewoon GP's rijden in 2007!
[/glazen bol modus uit]