View Single Post
Old 09-06-2007, 08:35
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

We hebben enkele hectische dagen achter de rug... Ongeval, Inspectie op school, schoolreis, ... Weinig of zelfs geen tijd om veel te doen. Maar tussendoor vond ik wel tijd om deze Lancer verder op orde te brengen.

Omdat de decals niet erg lukten, besloot ik om toch maar alle kleur te spuiten. Dus na het grijs kwamen rood, blauw en peche... Met tussendoor even wat blanke matte lak om het geheel wat te beschermen bij het afplakken. Het resultaat is goed gelukt vind ik. Het enige wat nog niet in orde is, dat is het ruwe oppervlak van het pechekleurtje. Hoe breng ik dat voor elkaar??

Volgende stap is nu het decalleren... Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik moet ook nog wat decals maken (platen, nummers, nieuwe nummerplaat) voor de versie in de RS Monteberg... Tenzij ik hem afbouw met decals van de Ypres westhoek...

De foto's dan maar:

Het gedoe met de decals heeft me wel doen besluiten dat de decals voor de mégane van Bart Pyck zo goed als onmogelijk gaan worden... maar ik ga het toch eens proberen tijdens de grote vakantie...

Grtzzz
Reply With Quote