View Single Post
Old 23-06-2007, 13:08
PorscheGT's Avatar
PorscheGT PorscheGT is offline
De Paddock Regular

Ik vind het zelf ook enorm spijtig dat er zulke websites bestaan. Als modder weet ik dat als je ergens meer dan een jaar aan werkt, je daar zelf krediet voor wilt hebben, en niet zomaar jouw project op een of andere piratensite wilt zien staan waar het is uitgebracht door iemand die absoluut geen benul heeft van hoeveel werk het maken van zo'n ding allemaal met zich meebrengt.

Ik heb het zelf al tweemaal meegemaakt, dat mijn team ergens heel lang aan gewerkt heeft, en dat je dan op RSC een topic ziet waar meer dan 80 mensen dat project al bezitten, alvorens het uitgebracht is. Je kan begrijpen dat dit zeer frustrerend is en de zin om door te werken op dat moment in mijn schoenen stak.

Trouwens, Jorrit, jij als "modder" zou normaal gezien ook moeten weten dat zulke projects de community helemaal niet goed doet. Alle modders die ik ken schenken geen aandacht aan zulke websites en wachten op de echte release zoals alle andere eerlijke mensen ook zouden doen, simpelweg uit respect voor de originele makers.

En dan vragen mensen zich af waarom meer en meer mensen de community verlaten ..

Last edited by PorscheGT; 23-06-2007 at 13:12.
Reply With Quote