Kijk het spijt me. Ik begrijp dat er heel veel werk in kruipt. Heb het zelf ook geprobeert.
Het was alleen de bedoeling voor het wat leuker te maken voor de mensen hier.
Vooral omdat geplande mods maar uitgesteld worden en eigenlijk uiteindelijk met de wagens van gtr2 blijft zitten ,terwijl er zoveel mensen autos laten zien die de gewone gamer nooit zal hebben.
Tenzij je een clan of modvriend bent van zo iemand.
Ik keur het ook niet goed die sites maar het zorgt gewoon voor wat afwissling(persoonlijk heb ik alleen de marcos gedownload tot boreks zijn releasd)
De modders klagen altijd dat er weinig respect getoond word.
Maar autos tonen en dan zeggen nee ik releas hem niet is ook geen respect hebben voor de gewone gamer(begrijp dat het hun volste recht is maar het is niet leuk voor de gewone gamer).
En zo krijg je van die sites.
Een legale wint zo van een illegale mod.
Ik hou me er persoonlijk nooit me bezig was toevallig er op uitgekomen toen ik zolder 2.0 zocht.
Het spijt me nog maar is. Ik wou niemand tegen de schenen stampen.
p.s doe de link van zolder 2.0 in deze gaming treath maar weg het staat op zone site.
Ik heb zeer veel respect voor de modders en als ik hen kon helpen zou ik dat zeker doen zoals ik al zij kwam er toevallig op en hou me er niet mee bezig.
Modders zouden alleen is moeten leren delen in plaats van 30 keer de zelfde auto maken.
Last edited by fenixracing; 24-06-2007 at 00:14.
|