View Single Post
Old 24-06-2007, 20:07
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Als je van de streek bent, dan ken je het parkoers en alles goed. Dus kun je binnen geraken zonder betalen. Iets wat ik al jaren doe en niet ga veranderen. Zaterdag trouwens KP Heuvelland tweemaal bezocht, gewoon via een toegangsweg gegaan en niemand gezien.

Als je meerdere proeven op één dag gaat kijken (de snelle piloten volgen) dan sta ik ook achter het kopen van een kaart. Maar wat me de vele vervalsingen? Ik ken zeker een tiental mensen die samen 1 kaart kopen, de boel inscannen en hupla... Dat is nu net wat ik niet doe...

Ik betaal trouwens zo goed als nooit als ik naar een rally ga. Ik deed het al driemaal wel en telkens bracht het ongeluk. Vorig seizoen in Staden smalend de 12 uren van wachtebeke genoemd omdat de rally tweemaal een uur stil lag. Paar jaar terug in Duitsland en toen werd de proef op de Pantzerplatse afgelast en dit jaar te Wervik waar ook op die proef de boel een uur stil lag... Toeval... Geen idee...

Duitsland is ook de enige waar ik wel nog ga betalen. Je kent er de streek niet en ik wil daar niks missen van al dat "geweld".

Dat iemand tegen mijn werkwijze is, begrijp ik maar al te goed. Maar elk doet met zijn geld wat hij wil natuurlijk. Als ze me snappen (wat al eens gebeurd is) en terug wijzen, dan doe ik dat zonder morren. Maar dat wij, de niet-betalers de boel kapot maken... Neen, dat zijn de losers die éénmalig een rally gaan bekijken, (half) zat rondlopen, in verboden zones gaan staan en de stewards dan nog eens uitschelden en desnoods een klop geven. Om dan tenslotte als een gek zelf rond te snorren. Ze worden elk jaar leuker die gasten !!

Grtzzz

Last edited by Loeten; 24-06-2007 at 20:09.
Reply With Quote