View Single Post
Old 10-07-2007, 21:02
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Waarom zou ik trots moeten zijn op een Nederlands Formule 1 team wat we niet eens hebben?

Spyker is niet meer dan de zoveelste naam voor de faciliteiten van Jordan, de wagen zelf is een update van de Jordan jaargang 2004. Spyker F1 is nog steeds een Ltd. i.p.v. een BV. Het enige wat Nederlands is de gammele financiering van dit vehikel

Ik heb toch echt in het begin van het jaar gelezen dat Albers een betaalde rijder was i.p.v. een betalende rijder. Naar nu blijkt dus gewoon een betalende rijder, kijk daar mogen we Albers gewoon op afrekenen. Ik heb een hekel aan mensen die een loopje nemen met de waarheid. Een waarheid die in de autosport vaak ver te zoeken en nog veel vaker het daglicht niet kan verdragen.

Aangezien niemand inzage heeft in de contracten en betaalschijven is het voor ons allemaal een beetje speculeren. Er zijn wel een aantal zaken die simpelweg vragen oproepen:
-Een van de sponsors is die bedrijvendokter? Leest dan niemand een krant? Als je met zo iets in zee gaat weet je dat je russische roulette speelt.
-Zakendoen met Colin Kolles? Dat is russische roulette zonder lege kamers. Kijk maar eens naar zijn verleden in de autosport
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote