View Single Post
Old 17-07-2007, 22:29
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Is de FIA te laks in haar anti-drugs beleid?

Quote:
NASCAR-coureur Kevin Harvick heeft afgelopen weekend flink uitgehaald naar de NASCAR-organisatie en alle andere overkoepelende autosportorganen.

“Zonder aanzien des persoons moeten er meerdere keren per jaar drugstests worden uitgevoerd. Ik denk dat wij dit aan de sponsors en fans verschuldigd zijn Maar ook in andere kampioenschappen moeten er meer drugscontroles komen. De autosport moet een zuivere sport blijven. Dit zijn wij aan de fans verplicht!”

http://www.autosport.nl/actueel/news...11&rubriek=int
Eindelijk nog eens coureur met ballen en niet of ander mietje die weer dankbaar is voor elke sponsor Op sportief vlak ben ik van mening dat elke topsporter (autosport is toch topsport?) een voorbeeldfunctie moet vervullen. Geen gerotzooi met drank, drugs of andere verkeerde uitspattingen in de nachtelijke uren. Topsporters, in dit geval coureurs, zijn een voorbeeld voor de fans!

Als we de topsport even buiten beschouwing laten denk ik uiteraard anders over drugsgebruik Hoe eerder we e.e.a. kunnen legaliseren op europees vlak, des te eerder zijn we van de criminaliteit af en verdienen we nog wat aan BTW en accijnzen

Neemt niet weg dat ik weinig respect kan opbrengen voor de lokale spuiter en snuiver. Die mensen hebben simpelweg hulp nodig maar probeer ze eerst uit het criminele circuit te halen d.m.v. legalisatie.

Dus bij deze de vraag: Moet de FIA en haar nationale afvaardigingen een zero-tolerance voeren jegens drugs en coureurs?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote