View Single Post
Old 26-04-2002, 13:16
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

ja, ik ken een olivier verhulst ( van sint katelijne waver geloof ik)
hij en zijn vader en moeder zijn vorig jaar trouwens bij ons komen helpen in de tent en aan de muur. Eric(vader oli) en Olivier zelf hebben toen immens lang aan de muur gestaan, ik geloof een uur of vier vijf aan één stuk door
olivier is toen in de pits op een stoel in zijn slaapzak in slaap gevallen

ons team bestaat uit vader (marc) en twee zonen (pieter en maarten, ikzelf dus)
dit is het vierde seizoen dat we funcup doen, mijn broer en ik zijn er echter pas vorig seizoen als piloot ingekomen

wij hebben onze auto binnengedaan bij dubois om hem recht te zetten, wegens zelf geen tijd, ik moet hem één van de dagen normaal gezien gaan halen, de voor- en achterkap van de carosserie worden morgen opgehaald en gespoten, en dus denk ik dat het wel in orde komt om de auto tegen dijon af te krijgen. de piloten zijn echter nog niet bekend. mijn vader zal zeker rijden, en hij had gedacht aan Jeffrey van Hooydonk als tweede piloot (als die beschikbaar is) of evt zijn broer scott. ik zou het eigenlijk nog eens aan kurt mollekens kunnen vragen, als em tijd heeft natuurlijk.
wij rijden in de light klasse (=klasse van degenen die nog nooit iets anders dan funcup hebben gereden), maar dit telt niet voor het europees kampioenschap waaronder de manche van dijon valt, m.a.g. dat we eens een bekende, goede top-piloot kunnen vragen om voor ons te rijden

to be continued ...

maarten
Reply With Quote