View Single Post
Old 12-08-2007, 12:17
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Ook de deelnemers aan het WRC vind ik minder. Toen ik het eerste winstjaar van Loeb ging, zag je bijna geen "kleintjes" van klasse N1 en dergelijke. Denk dat de traagste toen een VW Golf van een Nederlander was. Nu zit het vol met mindere wagens. Nu ja, niet zo erg, want ook die gasten rijden vaak spectaculair en zo...

Enkele antwoorden:

- Het servicepark is inderdaad in Trier (Messepark) waar het vroeger ook nog geweest is.
- De Historics rijden steeds 15 à 20 minuten na de laatste moderne deelnemer. Ze rijden op donderdag de shakedown. De vrijdag rijden ze SS 1, SS 2 en SS 3. Op zaterdag doen ze SS 7, SS 8 en SS 10. Op zondag rijden ze SS 15, SS 16 en SS 17. Op SS 10 starten ze 30 minuten na de laatste moderne...
- De Shakedown vindt plaats ten westen van Trier. Op de kaart staan het dorpje Mesenich aangeduid, waar ze door rijden als ik dat goed zie. Ze dwarsen een paar keer de E44. Start om 20 uur...

Zijn er mensen die ideeën hebben om zoveel mogelijk verschillende proeven te zien? Waarschijnlijk gaan we iedere keer de eerste 30 of zo bekijken. Hopelijk hebben we dan niet teveel files want er zullen nog wel mensen met dat idee rondlopen...

Last edited by Loeten; 12-08-2007 at 12:23.
Reply With Quote