View Single Post
Old 14-08-2007, 21:47
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
Wat ik ergens gelezen heb is dat Yamamoto 15 milj. heeft betaald voor zijn zitje voor de 2e helft van het seizoen. Da's een hoop geld, dus weet niet of het waar is, maar dat scheen dan weer net genoeg te zijn om Schnaider af te betalen.
Twee weekjes terug stond een bedrag van 4 miljoen Engelse ponden in de Autosport genoemd, dat komt grofweg op € 6 miljoen Euro uit.

Quote:
Originally Posted by bluelite
Nou, 't ziet eruit alsof ik mijn "weddenschap" zou winnen:

http://forum.depaddock.eu/showpost....3&postcount=15
Tijdens de 24 uur van Zolder? Schaars geklede dames voor de heren kennen we al. Anno 2007 is tijd voor wat mannelijk vlees voor de vrouwelijke toeschouwers.

Wat betreft de verkoop van Spyker F1 Ltd. door Spyker Cars N.V. Zeer benieuwd hoe de Nederlandse aandelen waakhond AFM met deze kwestie omgaat. Een direkteur van een beurs genoteerde onderneming doet een stap terug om een bepaald bedrijfsonderdeel van de NV los te weken. Dit kan gevolgen hebben voor de koers van het aandeel. De direkteur en familie van de direkteur bezitten heel wat aandelen Spyker Cars N.V. Zolang ze gedurende deze periode niets aan- of verkopen is er niks aan de hand.....
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote