Ook wij zijn terug van een mooi weekendje in de zon !! De sfeer was er heel goed, zeker met die vele Tsjechen !! Maar ook de Fransen en onze Belgen waren heel fanatiek aan het supporteren. Het was echt leuk om te staan kijken. We hebben een paar publiekszones aangedaan, wegens niet anders kunnen en ook enkele plaatsen waar we moederziel alleen stonden maar waar het ook prachtig was. Het op- en neergaan (glijden) van de hellingen is evenwel niet ongevaarlijk. Getuige zijn enkele wonden aan mijn rechterscheenbeen wegens het fout inschatten van een muurtje waar ik op wou springen en een gapende wond aan mijn rechterhand(muis) wegens het wegglijden tussen de wijnranken...
Voor de rest is het nu nagenieten met de foto's en filmkes. Later dit jaar ga ik me wagen aan het nabouwen van een deel van de serviceplaats. hiervoor heb ik al enkele zaken in gedachte: de service bij Duval en Stohl. Hopelijk brengen ze die laatste ook uit bij Renaissance. Daarbij ook wat pivéteams (misschien enkele Nederlanders als Jawi die zou tekenen) en een Finse Honda Civic. Dat zijn zaken die al vaststaan. Het wordt wel een meerjarenplan, daar mag je zeker van zijn...
Grtzzz (en nu wat foto's uploaden)
|