View Single Post
  #1  
Old 22-08-2007, 16:50
Pölö's Avatar
Pölö Pölö is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 37
Remsysteem Golf 2

Momenteel ben ik bezig met een Golf 2 klaar te maken ter vervanging van mijn Poloke voor de Eran (of moet ik Skylimit zeggen?) circuitdagen op Zolder.

Ik heb als basis een gewone 1.8 (90pk) maar heb die al vervangen door een 1.8 16V motor.

Nu volgt dus het remsysteem. Vooraan heb ik het 256mm systeem van de latere 16V's en achteraan 16V remschijven ter vervanging van de trommels.

De Golfjes hebben een automatische remdrukregelaar, afhankelijk van het gewicht op de achterste as.

Ik had gedacht om deze automatische regelaar te vervangen door een handmatig in te stellen regelaar. Maar er zijn 4 uitgangen aan de hoofdremcilinder, en dus lopen er 2 leidingen naar de achterremmen, maar de drukregelaar heeft maar 1 in en uitgang...

Wat voor hoofdremcilinder moet ik gebruiken?
Gebruik ik de originele en laat ik 2 uitgangen samenkomen om er dan de drukregelaar tussen te plaatsen en daarna terug te splitsen?
Gebruik ik een hoofremcilinder met 1 uitgang, om die dan te splitsen naar de voor en achterremmen?
Of gebruik ik een remcilinder met 2 uitgangen?
Reply With Quote