View Single Post
Old 31-08-2007, 18:13
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Voila, we zijn gestart met de tweede ronde met deze wagen. Na een jaar vol kommer en kwel reken ik echt op wat geluk nu. En voorlopig zit het mee. Even wat hout vasthouden (West-Vlaams gezegde) en hopen dat het nu blijft voor de wind gaan.

Een overzichtje van de werkzaamheden bij deze wagen:

1/ De body werd met putty bewerkt om zodoende de grootste putten weg te halen. Daarna volgde een hoop geschuur, primer en weer putty, schuren en primer. Uiteindelijk was ik tevreden met het resultaat.

2/ De kapotte onderdelen werden vervangen. Zo waren er stukjes afgebroken aan de luchthapper aan de motorkap en aan de achterzijde van het raam. Beide werden hersteld mbv Milliput.

3/ Vanmiddag kwam dan de nieuwe bumper binnen. Hij bleek bij de buren geleverd maar aangezien zij op reis zijn en wij de post daar nu ledigen...

4/ Even passen en zien dat het bijna goed is. Ook hier zal wat Milliput nodig zijn en ik merkte op dat een stukje ontbreekt aan de zijkant van de bumper. Even de leverancier mailen en hopen dat ik dat ook nog mag hebben.

Tot zover deze wagen. Volgende stappen zijn het wassen en primeren van de bumper. Deze aansluiten aan de body en waar nodig Milliput aanbrengen en dan spuiten in een laaste witte primerlaag.
Reply With Quote