Weer even een kleine update ...
De uitlaten zijn inmiddels klaar. Ik heb de collector gaten in het motorblok uitgeboord en het uitlaat spruitstuk dan gemaakt van dikkere soldeertin. Het plooit gemakkelijk en blijft dadelijk in de juiste vorm staan. Ook bijsnijden is redelijk makkelijk omdat het een zacht materiaal is.
Ook het chassis werd reeds gespoten. Voor 1 keer heb ik me laten verleiden tot decanteren en Tamiya verf gebruiken. Niet mijn ding, al moet ik toegeven dat het vlekkeloos verliep. Guido's ervaringen in gedachten heb ik maar geen dingen in de lak gestoken toen die na het decanteren stond 'te koken'

.
Het chassis en het intereur hebben ook al een lichte wash gehad. Hierdoor komen de lasnaden goed tot hun recht. In het motor compartiment heb ik eerst een laag primer geet, in het interieur niet. Ik had schrik dat de lasnaden zouden verdwijnen en heb dus rechtstreeks het TS-17 zilver gespoten. De wash heeft daarna de nodige diepte toegevoegd.
Ook de rolkooi werd eindelijk gespoten zodat ik de lasnaden kon bekijken. Misschien dat ik ze nog iets aanpas ... ze lijken me erg zwaar.
Na het drogen even een dryfit om te kijken hoe het geheel er zal gaan uitzien ...