Circuit Zolder zit te wachten op uw feedback!
Quote:
De komst van de Champ Car heeft meerdere verbeteringen aan het Circuit met zich meegebracht. Het circuit is nu veiliger en het werd door de toppiloten van de Masters of Formula 3 en de Champ Car ten zeerste geapprecieerd. De Amerikaanse organisatoren hebben inmiddels al bevestigd dat ze volgend jaar in de lente willen terugkomen, meer bepaald op 8 juni. Ook onze eigen Belcar piloten zijn vol lof over de aangebrachte verbeteringen. Al deze acties (en nog veel meer) werden door Circuit Zolder genomen om aan de top van de Europese circuits mee te draaien. Het seizoen heeft dan ook een aanbod van meerdere internationale topseries. Ik hoop dat al het bovenstaande de personen die zich geroepen voelen tot discussies, speculaties en andere vingerwijzingen ertoe kan bewegen om constructief hun schouders mee te zetten onder het project en op die manier team te vormen met de organisatie van Circuit Zolder, de promotoren en al de andere partners. Het is makkelijk om spijkers op laag water te zoeken, maar het is zoveel meer nuttig om trachten samen te werken en om Circuit Zolder te helpen."
http://www.24u.be/2007/nl/nieuwsberi...it-Zolder.html
|
Ok, het woordje bezoeker of autosportfan zie ik niet terug in deze tekst van Roger Dejaeghere. Zal wel een detail zijn  Toch denk ik dat de autosportfan een rol speelt in het succes van CZ. Ik zie de woorden van Roger Dejaeghere als een open uitnodiging, zal mijn briefje (voorzien van constructieve bijdrage) op de post doen. Gok ff niet op emails, dat schijnt niet zo goed te werken op CZ
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|