Quote:
Originally Posted by Nonkel Vroem
Dat ze eens beginnen met vriendelijk en menselijk personeel aan de slagbomen te zetten ipv een omhoog gevallen onbeschofterik !! (later meer hierover)
Nietwaar meneer met de pet op vrijdagavond om 22.00u...
schandalig, lang leven de circuits in het buitenland !
|
Hmm, ook problemen gehad met toegangscontrole? Ik ook, op zaterdagmorgen. Mij niet willen doorlaten omdat zij (de mensen van toegangscontrole) op vrijdagavond hun werk niet goed hadden gedaan.
Dit is niet de eerste keer dat ik ontevreden ben, volgende keer ga ik zelfs geen moeite meer doen om binnen te geraken. Ik draai gewoon om en ga terug naar huis. Circuit Zolder kan dan fluiten naar deze vrijwilliger!
Verder denk ik dat onze klachten snel in een dossierkast zullen verdwijnen wegens uiterst negatieve kritiek en niet constructief. Het is aan Circuit Zolder om de kleine problemen zelf op te lossen en de complexere problemen te communiceren naar andere partijen (zoals bijvoorbeeld De Paddock) om via een dialoog een oplossing te verkrijgen waar iedereen min of meer tevreden is.
Ik weet dat De Paddock vzw hier zeker aan wil meewerken (en dat trouwens al gedaan heeft in het verleden).