Quote:
Originally Posted by Ottooke
Hmm, ook problemen gehad met toegangscontrole? Ik ook, op zaterdagmorgen. Mij niet willen doorlaten omdat zij (de mensen van toegangscontrole) op vrijdagavond hun werk niet goed hadden gedaan.
|
Heb jij maar 1 keer een probleem gehad? Ben dit jaar alleen op de zaterdag geweest en zowel bij aankomst of vetrek heb ik maar liefst 3 aanvaringen gehad gehad met dat gajes. Let wel, ik ben een vrijwilliger met de beste bedoelingen
Geval 1: Vanwege hobbymatige bezigheden moest ik om 07.15 uur present zijn op de parking van de baanposten, gelegen naast de REA. Op dat tijdstip heb ik geen rooie jas (tegenwoordig nieuw grijs jasje) gezien. Na het inschrijven en de briefing wilde ik de parkeerplaats verlaten ter hoogte van Gate 2 omstreeks 08.00 uur. Toen stond er wel zo'n sjarel, de kerel had al zijn pistool in de aanslag, scannen! Maar eens gevraagd waarom ik me moet laten in/uitscannen als ik eerst zonder die prul wel het circuit kan betreden. Was een moeilijke vraag op dit tijdstip van de dag..........hmmmm, heb maar een dot gas gegeven en vrolijk verder gereden
Wat hebben we hiervan geleerd? Wil je gratis naar Circuit Zolder en ook nog gratis parkeren naast de baan? Vroeg opstaan
Geval 2, 5 minuutjes later: De wagen geparkeerd ter hoogte van huize Vanthoor / Regenbooglaan, dit weekend dienst op post 3. Markje sukkelt de berg op om de juiste poort te gebruiken, dit op advies van onze leidinggevenden. Poortje open, poortje dicht en in het slot uiteraard. Ik ben nog niet binnen of zo'n opa in een nieuwe grijs jas komt al scheldend op me afgelopen. Let wel, ik had nog niks gezegd dus hij kon niet weten dat ik een "ollander" ben, zal mijn gezicht wel niet mee hebben

Begint die lulhannes te schelden dat ik de poort open enzo.
Uiteraard eerst vriendelijk een goeiedag gezegd en toen op vol vermogen terug geblaft naar die onbeschofte eikel.

Werkt best ontspannend een potje schelden
Geval 3: Markje is moe en wil naar huis. Dat was vannacht dus. Simpel als ik ben rij ik dezelfde weg naar huis als dat ik gekomen ben. Dus vanaf de Regenbooglaan terug richting Herderspad. Ter hoogte van de controle aan de Sterrenwacht werd ik vriendelijk doorgelaten, 200 meter verder bij hotel de Pits lukte dat niet. Niet de juiste kaart, blabla. Wat wil je dan mafkees? Moet ik omrijden via het Galgeneinde / Sint Jobstraat? Uiteindelijk snapte die kerel dat zijn instructies niet klopten. Toch nog enig logisch denkvermogen te bespeuren bij die grijze nieuwe jassen.
Waarom zet ik dit hier en openbaar voor iedereen? Vorig nog van die probleempjes meegemaakt. Patrick Castermans (CZ) wilde destijds niet reageren op mijn emails. Geen probleem, bij deze !