View Single Post
Old 10-09-2007, 09:47
Nonkel Vroem Nonkel Vroem is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Als iedereen werkt zoals het hoort, maar als ook iedereen zorgt dat hij met zijn papieren in orde is dan kan over het eerst geval geen discussie zijn. Want zowel de persoon die scant of controleert als de persoon die wordt gescand of gecontroleerd moeten wederzijds respect hebben voor mekaar.
Eerst en vooral, wij zijn geen baanposten,geen vrijwilligers,...wij betalen hopen inschrijvingsgeld bij de start van het seizoen. Wat respect betreft is er dringend een cursus nodig voor deze mensen.Gelukkig zijn wij vrijdag steeds beleefd gebleven tegenover deze brullebak en zijn we geen agessieve tupes want anders was het zeker kroket, zo onbeschoft had ik nog nooit meegemaakt.

Het probleem; zelf ben ik een werkende mens tot 17.00 op vrijdag, dus haasten en spoed om in zolder te geraken (team was reeds daar). ook moest ik een lege aanhangwagen meenemen om een wagen vanuit zolder naar maasmechelen te voeren.Dus om 22.00 kom ik toe aan de welcome, bel het team voor met het doorgangsbewijs en camionette de aanhangwagen over te zetten.22.09 staan we aan slagboom 1; geen probleem (vriendelijke mensen zelfs !!) slagboom 2; probleem; niet meer binnen, met aanhangwagen.Goed wij leggen probleem uit dat er een wagen WEG gaat uit zolder....man man man vandanaf was het roeppartij van de andere kant...Ben toch even uitgestapt... Dat oen had opdracht gekregen van COR niet meer binnen na 22u met aanhangwagen. Om lang kort te maken, die wakko was geprogrameerd.
Dus uiteindelijk hebben we onze planning volledig moeten omgooien, onze teamleden te maasmechelen kregen de wagen dan pas zaterdag vroeg.

Dit was met een klein beetje menselijkheid opgelost, binnen laten, en binnen de 30 min waren we terug buiten want de wagen moest weg.

ikzelf ben zeer regelmatig met teams in het buitenland, wel ik kan jullie verzekeren dat daar alles veel vriendelijker en menselijker is dan hier in het F*** circuit zolder. Maar een mens geraakt het zo beu....vroeg of laat zal er wel eens de krant gehaald worden met een verkeerde persoon op een verkeerd moment..
Reply With Quote