View Single Post
Old 11-09-2007, 10:36
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Ottooke View Post
@ Wilmai:

ik was in ieder geval in orde met mijn papieren. Ik kan er ook niets aan doen dat sommige mensen hun werk niet goed doen. En wie ben ik om als vrijwilliger een andere vrijwilliger te zeggen hoe hij moet werken?
Mijn probleem was dat ik niet uitgescand ben geweest op vrijdagavond. Toen ik zaterdagmorgen terug kwam gaf dat problemen:

- Meneer, uw kaart wordt uitgescand. Zo kan ik u niet doorlaten.
° Dat klopt. Maar gisterenavond heeft niemand de intentie gehad om mijn kaart uit te scannen en ben ik maar doorgereden.
- Het is onmogelijk dat u niet uitgescand bent. Ik laat u niet door.

Na veel gezever ben ik toch mogen doorrijden maar is mijn kaart bijgehouden door die persoon.
Ik had afgesproken met een collega die op de camping verblijft (als vaste bewoner) en met zijn auto zijn we door de paddock gereden. Ook hij had alle nodige papieren en ze hingen duidelijk zichtbaar op zijn voorruit. Opnieuw worden we tegengehouden door een medewerker van Circuit Zolder en wordt er gevraagd waar we naartoe gaan. Tja, als je de toegangsbewijzen ziet en je vraagt nog zoiets dan kan je een antwoord verwachten als: "We gaan konijnen vangen in het bos". Die persoon heeft zich toen zonder te antwoorden omgedraaid en wij zijn, ondanks alles, toch nog geraakt waar we moesten zijn.

Over de situatie van Nonkel Vroem:
Hoeveel lawaai maakt het ophalen van een wagen? Ik heb van mensen gehoord dat er op de camping enorm veel lawaai was (luide muziek, roepende mensen). Een auto gaan ophalen zal echt niet meer lawaai maken dan die campinggasten.

Het grote probleem met het in en uitscannen is dat hier de verantwoordelijkheid bij beide partijen moet gezocht worden. De persoon die verantwoordelijk is voor het scannen zou er zorg moeten voor dragen dat iedereen is uitgescand. Maar ook de persoon in bezit van een kaart weet dat hij dient uitgescand te worden. Het probleem van dit proces is dat het niet snel is en dat sommige mensen niet het geduld hebben van te wachten. Mijn opinie hierin is zeer duidelijk ik vind dat elke bezoeker ook een verantwoordelijkheid heeft. En men niet alles dient af te schuiven op de vrijwilliger.

Over dat nachtlawaai het circuit van zolder heeft een zeer strenge uitbatingsvergunning. En in de loop van de week mag er na 22u00 niets meer gebeuren in de paddock dat de kans heeft de nachtrust te verstoren.