View Single Post
Old 11-09-2007, 10:39
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Ik vind al dat gedoe over de vrijwilligers maar overbodig. Je kan die mensen persoonlijk inderdaad niks verwijten (behalve dan blijkbaar de onbeleefdheid van sommigen, daar heb ik persoonlijk echter nog geen ervaring mee), maar als CZ of wie dan ook een evenement wil organiseren met betalende bezoekers, dan moeten ze er maar voor zorgen dat die bezoekers correct behandeld worden. En als dat niet kan met vrijwilligers, dan moeten ze maar personeel inhuren. Prijsstijging hoor ik u denken? Probeer dat maar, we zullen wel zien hoe ver het publiek volgt. Bij de Belcar is het einde in zicht me dunkt, aan de bezoekersaantallen van de 24H te zien. De wilde verhalen horend vraag ik me trouwens af hoeveel van die 27.000 man (waar ik voor de tweede keer niet meer bijhoorde) voor die autotjes (die zelfs op de affiche het onderspit delven voor de podiumattracties) op de baan gekomen zijn. Ik amuseer me in Spa al zeven jaar rot met enkel nog naar de events zonder inkom te gaan, en als er nog een paar BCCGP-toestanden volgen krijg ik goesting om in Zolder (na de FIA GT dan) hetzelfde principe te gaan toepassen.
Reply With Quote