View Single Post
Old 11-09-2007, 19:51
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by wilmai View Post
Blijkbaar is een scheidrechter noodzakelijk.
Een verslag op de paddock wat voor nu heeft dit. (Modder gooien gebeurt hier al genoeg en de vuile was van jan en alle man uithangen heb ik geen zin)

Blijkbaar moet een face to face conversation lijden tot een uitgebreid en ongecontroleerd verslag hiervoor bedank ik vriendelijk.

Ik vind dat jij veel de veel uit bent op sensatie.
Nou, nou. Dan schat je me toch verkeerd in Wie spreekt er over modder gooien en ongecontroleerde verslagen? Ik in ieder geval niet.

Zo'n scheidsrechter, of noem het een mediator, heeft niet meer dan een objectieve functie die de twee partijen in staat stelt tot een constructief gesprek te voeren.

Verslag online? Ja, een verslag dat zowel door jou als mij is geschreven. Hoe en wat over de invulling? Agendapuntje Van mijn kant zal er geen vuile was in het openbaar verschijnen, ik heb geen fouten of misstappen te verbergen. Mocht ik die wel hebben dan mogen die van mij gerust in het verslag. Ik schaam me niet om mijn ongelijk toe te geven indien dat van toepassing is.

Dus van mijn kant niks sensatie of wat dan ook. Roger Dejaeghere vraagt om een constructieve medewerking, wie ben ik om dat te weigeren?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote