View Single Post
Old 11-09-2007, 20:53
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular

Het scan systeem, trek er mijn bek niet over open. In Duitsland hebben ze bij de Top10 dit systeem jaren gehad: niets dan heibel.
Ter inlichting: het identieke systeem hebben ze nu te Zolder.
Ofwel was je volgens dat rot ding al binnen, terwijl je net kwam aangereden op de omloop, ofwel was je buiten terwijl je al dagen niet meer buiten was.

Ze hebben van pure ellende die rommel afgeschaft.

Ik, ook zo'n irritant kereltje in het oranje pakje (mijn eigen mening voor iemand zich aangesproken voelt), kan vele mishapjes van dit systeem opsommen in Zolder. Maar ik pak alle problemen natuurlijk diplomatiek aan.

Bij de Champcar 's morgens heeft de brave meneer van de kontrole wel 25 keer getracht te scannen en moest me dan wel zo binnen laten; hij probeerde wel 45 minuten later me weer 25 keer uit te scannen.
Natuurlijk doen de meeste van de kontroleurs gewoon hun job op vriendelijke manier, maar soms zitten er muggezifters tussen. (Ik moet dit doen van 7u26 tot 19u12 1/2.)

Het scan systeem is er eigenlijk gekomen omdat vooral die oranje kereltjes en de teams te veel kaarten doorgaven aan buitenstaanders. Juist ja, ik rij binnen met mijn gewone kaart, rij terug buiten om die dan aan iemand anders te geven.

Eigenlijk is dit alles een aanval op mijn privacy. Tss, tss!
Reply With Quote