View Single Post
  #72  
Old 13-09-2007, 06:38
Gulfie's Avatar
Gulfie Gulfie is offline
________
 
Join Date: Feb 2006
Location: @ home
Posts: 1,064
Ook de radiator ducts voor de waterradiator zijn reeds goed gevorderd. Het bekleden met CF decals aan de buitenzijde is klaar.



Nu nog de binnenzijde bekleden en dat het radiatornet aanbrengen. Je kan immers de structuur van de radiator zien door de gaten in de voorste bumper, iets wat in de originele kit een gat blijkt te zijn.

Ook de motorkap is zo goed als klaar. De luchtsnelheidssensor is gemonteerd, de rondsels voor de body clipsen zijn gemonteerd, ... Het enige wat nu nog rest zijn de bodyclipsen zelf en de bedrading voor de sensor, maar dat zal voor het allerlaatste zijn omdat het anders toch zal afbreken.



Carrosserie delen in matt zwart spuiten is het moeilijkste dat ik ooit gedaan heb. Niet het spuiten op zich, want daar is geen bal aan (geen primer, weinig voorbereiden, ...) maar het bewerken van de gespoten onderdelen. Wat je ook doet, je krijgt aftekeningen. Vocht van de vingers, delen schuiven, ... alles maakt het matt terug blinkend. Dus ... zit ik thuis bijna gelijk 'ne steriele' met witte handschoenen aan te werken!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	resised - motorkap klaar met sensor.jpg
Views:	180
Size:	117.6 KB
ID:	7544   Click image for larger version

Name:	resised - airduct waterradiator klaar.JPG
Views:	176
Size:	67.4 KB
ID:	7545  

Last edited by Gulfie; 13-09-2007 at 06:44.
Reply With Quote