Thread: Pole Positions
View Single Post
Old 27-04-2002, 22:50
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

Waarom is het zo moeilijk om van Schumacher de beste aller tijden te maken? Moet hij daarvoor eerst sterven? Is hij daarvoor niet braziliaans genoeg? Wat is het?

Die man breekt in de 'moderne formule 1' gewoon alle records die ooit gevestigd zijn. Iets wat altijd als ondenkbaar werd beschouwd. Dit heeft inderdaad zo zijn gevolgen. Het houdt onder meer in dat de Formule 1 een beetje saai wordt. Vergeet echter niet dat deze man ook door het slijk is gegaan hé. Ik ben al fan van deze arrogante duitser van sinds de eerste meters die hij reed in een F1 bollide. Ik heb hem zien winnen in '94 en '95 maar heb hem ook zien vechten en lijden van '96 tot en met 99'.
'00 en '01 was opnieuw het begin van de vette jaren, en ik hoop dat er nog vele volgen.

Er wordt ook steeds gezegd dat hij in de beste wagen zat. Ik hoef maar even terug aan 1996 te denken om te weten dat dat zeker niet het geval was.
Een nieuwe V10 die voor vele problemen zorgt, een motor die het in Frankrijk al in de opwarmronde begeeft, een overwinning in Spanje op 8 van de 10 cillinders en een meesterlijke zege voor m'n eigen ogen in Spa!

Senna, Prost, Lauda, Clarck, .... zonder twijfel groots! Maar Schumacher voor mij nog steeds de grootste!