View Single Post
Old 23-09-2007, 22:23
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Ik heb niks staan Willy, maar mijn collega heeft wel e.e.a. geschreven. Hij was zelf in Brands Hatch. Ik had andere dingen te doen, met name in Mariembourg. En vooraleer het internet daar werkte!

Wat de IFM betreft. Er zitten best wel enkele sterke rijders bij, alleen wordt de IFM door de meeste journalisten als klasse afgeschilderd waarin alle gefaalde piloten terechtkomen. Misschien terecht, misschien onterecht. Natuurlijk krijgt de IFM door de TV-coverage enorm veel aandacht en dat hebben de rijders met centjes (want zo'n zitje in de IFM kost heel veel) natuurlijk direct gezien. De helft van het veld zijn rijders met een rijke papa of dikke sponsor. Toch is de prestatie van d'Ambrosio allesbehalve slecht te noemen, want rijders als Van der Drift, Andersen achter je houden is de meesten niet gegeven. Alleen vraag ik me af wat er zou gebeurd zijn indien Götz het kampioenschap had uitgereden en Norbert Siedler er vanaf het begin was bijgeweest. Ik denk dat we dan wel een ander plaatje hadden gezien. Maar goed. Jerome is kampioen en dat neemt niemand hem meer af. Proficiat.
Reply With Quote