Eerst en vooral: mensen, let aub eens een beetje op wanneer ge iets typt, zoveel dt-fouten kan ik echt niet aan. Dit helemaal terzijde.
Verder is dit weer de discussie die telkens weer terugkomt: pro of contra Schumacher. En heel wat mensen beoordelen Schumacher op hoe hij was (vooral naast het circuit) in het begin van zijn carriere en niet zo zeer op zijn prestaties op het circuit. Ik zou het willen vergelijken met een aantal andere sporten. Je gaat toch ook niet zeggen dat Kournikova echt verdient om een groot tornooi te winnen, alleen omdat ze mooi is. En in het wielrennen gaat Johan Museeuw ook vaak op een "speciale" manier om met de pers en zo, maar daar kijken de mensen enkel naar de prestaties, en terecht.
Dat je er geen fan van bent, is iedereens goed recht, maar stop aub eens met altijd hem af te breken. Probeer eens in de eerste plaats vóór een rijder of team te zijn ipv enkel tegen Schumacher.
Tot slot: die uitspraak van als Senna niet was verongelukt. Om met Sennake zijn eigen woorden te antwoorden: "als mijn schoonmoeder wieltjes had, was t een trottinette" of iets dat er op gelijkt