Thread: Pole Positions
View Single Post
Old 28-04-2002, 11:17
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Quote:
Originally posted by tsjolder

Tot slot: die uitspraak van als Senna niet was verongelukt. Om met Sennake zijn eigen woorden te antwoorden: "als mijn schoonmoeder wieltjes had, was t een trottinette" of iets dat er op gelijkt
Ik zie niet goed in wat een schoonmoeder met een trotinette te maken heeft, maar soit.

Inderdaad, met als'en komt men nergens, maar het is wel mijn persoonlijke overtuiging dat het in dit geval klopt, al was het maar voor het seizoen '95, dat Hill op een knullige manier heeft verknoeid. De Williams was toen overduidelijk -over het hele seizoen gezien- de beste wagen en zelfs een ondermaatse Senna zou zoiets niet uit handen hebben gegeven. Maar dit zijn uiteraard zelfs geen vijgen na Pasen.

Sta me op z'n minst toe af en toe ook nog eens m'n mening te geven en helaas is die niet erg positief over MS (waarbij ik zijn kwaliteiten niet wil ontkennen en, voor de zoveelste maal, mij heb je nog nooit horen beweren dat hij niet kan rijden, integendeel, hij heeft bijzonder veel verdiensten. Ik moet hem gewoon niet; mag dat even zonder meteen een hele preek over me heen te krijgen ?) en juist wel over AS.