Thread: Pole Positions
View Single Post
Old 28-04-2002, 11:19
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Mario
Ach, ik doe niet mee aan beste piloot-aller-tijden-discussies, maar ik weet wel dat het palmares van Schumacher heel wat bescheidener zou ogen indien Senna niet was verongelukt. Tel er dan maar een titel of twee van af, een tien à twintigtal zeges, evenveel poles etc. en plots zou die vraag niet eens meer gesteld moeten worden.
ach ...
Is er dan ooit een deftig vergelijkingspunt geweest tussen die 2 ?!? Schumacher was nog in zijn beginjaren in de F1, waar hij belange niet zoveel zege's en zeker geen pole-positions pakte als nu ...
Nu Uitspraken gaan doen van 10 of 20 zege's minder en/of een titel of 2 minder ... Waarop kunt ge u baseren?!? Juist ja ... niks

Voor de rest dezelfde opmerking als velen he ...
Ivm met indien en als.
Als Schumacher zijn silverstone accident nie had gehad had hij al 6 wereldtitel's gehad.
Indien Schumacher als beste piloot van het veld altijd het beste team zou uitkiezen om te gaan rijden (ipv van in 1996-1997 bij Ferrari) dan was hij het record van de pole positions waarschijnlijk al lang voorbij ...

Zoals ik al zei ... alle vergelijkingen in deze zijn rubbish ...
Voor de rest dezelfde opmerking als Tsjolder, zorg dat je in de F1 (of welke sport ook) voor een bepaald piloot zijt. Ipv van 1 piloot negatief te viseren...

En ivm met DT-fouten, zie naar uur van posten, en het wordt wel duidelijk.

airco