View Single Post
  #4  
Old 08-10-2007, 16:54
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2004
Location: Brussel
Posts: 752
Hmm. Dit is toch wel een erg makkelijke manier om aan antwoorden te geraken. Waarom niet direct op het forum van AtlasF1... Ik kan begrijpen dat je aan iemand met meer verstand van zaken vraagt wie of wat we op de foto zien. Maar dit is eerder iets van "te lui om te zoeken, dan maar één of ander forum bezoeken en de vraag stellen".

Ik heb het antwoord op het internet gevonden na een speurtocht van net geen vijf minuten en zonder daarvoor hulp te moeten inschakelen. Ja, Google is dus niet enkel handig om antwoorden te verkrijgen via andere mensen (hint hint), maar ook om oplossingen te vinden. Stel je voor!

Ik liet me niet vangen door die "Algerijnse" piloot. Als je Algerijns hoort, dan ga je meteen aan een Arabische naam denken, maar vermits Algerije rond die tijd ook onafhankelijk werd leek een rijder met een Franse (of Duitse) naam me net iets logischer.

En hoe slim moet je zijn om een directe link naar de Paddock te plaatsen Kunnen de moderatoren onmiddellijk zien waar een bezoeker vandaan komt.
Reply With Quote