Hoop doet leven, beste paddockers: de A1-Ring zou williams beter moeten liggen...
Dominant. Gemiddeld 1 seconde per ronde sneller rijden dan de eerstvolgende....wie stoot de F2002 van z'n troon ?
Best aangename race gezien anders, redelijk wat achterhoede duels, knappe prestaties van de Saubers en toch een mooi eerste puntje voor Arrows.
TOP:
*Ferrari: jajajaaaa....weeral ja...bah
*Sauber: Als het circuit Ferrari ligt, ligt het Sauber ook. Knappe prestaties van Heidfeld en Massa
*Coulthard: Soms kan hij het nog eens, zo'n klasseflits als toen hij Button voorbijstak. Op het podium leek hij mij zo blij als een kind met z'n derde plaats. .
*Renault: Pech gehad, maar verdienstelijk gereden. Nu nog die dekselse betrouwbaarheid...
*
Coulthards' vriendin OH MY GOD !
FLOP:
*Williams-Pitcrew: Nooit de besten geweest in de pitlane, en nu laten ze zich nog domweg omverrijden ook. De 'Lolliepopman' wou het allemaal een ietsje te snel laten gaan en probeerde dan z'n lijf voor Montoya's wagen te gooien...goed bezig

*Jordan: VRESELIJK. EDDIE: ONTSLA SATO ! Geen sympathie meer voor de knoeiende japanner. Al was hij nog zo subliem in F3, hier bakt hij er niks van. 1 ontslagje meer of minder, wat maakt het uit, nietwaar Eddie ?
En laat jouw wagen ook eens nakijken, er scheelt iets zwaar aan.
*Jaguar: dat wisten we al....
*BAR: Panis heeft vergeten hoe je moet finishen
*Toyota: Onzichtbaar. Het sterke seizoensbegin verbleekt ietwat
*Ferrari: Waarom toch altijd Barrichello ? Waarom toch ?
Hoedanook, best 'aangename' race. Regie was matig, soms de goede beelden, soms helemaal niks. Blij dat Tassin en Vigneron het dan weten te vertellen. Lammens en Goossens heb ik ook even beziggehoord, leek me goed mee te vallen.
Een doorsnee Grand Prix in de aanloop naar Schumacher's makkelijkste wereldtitel ooit....
Hoop doet leven, beste paddockers: de A1-Ring zou williams beter moeten liggen...
Finish.