View Single Post
Old 01-11-2007, 21:27
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Gisteren -bijna letterlijk aan de vooravond van de Condroz Rally- kwam het mooie nieuws dat de Franse topper Bryan Bouffier zal starten in een BMA Subaru Impreza WRX, wel zonde dat Munster geen wagen meer vrij had, want hijzelf zal nu niet meerijden...

Uiteraard wel top dat we met Bouffier erbij, 5 knallers hebben die voor de zeggen zullen gaan:
- Duval (Punto S2000)
- Casier (207 S2000)
- Loix (Polo S2000)
- Cols (evo IV Gr.N)
- Bouffier (WRX Gr.N)

Ik geef ze allemaal evenveel kans, al heeft Bouffier wel wat minder parkoer kennis. Het zal dus 3 dagen lang een strijd worden van seconden en mss wel minder verwacht ik...

De Condroz rally zelf lijkt vanaf nu écht wel de "grootste" rally te worden van België! Met vanaf dit jaar een 3daagse rally, niet minder dan 180! deelnemers(waar zien we dat nog in het BK?) en in de voorste gelederen niks dan topwagens én toppiloten.
(Ik las net op flyingfinish.be dat het in 2008 een totaal andere rally zal worden, met allemaal nieuwe proeven!)

Na al wat testen van toppers, was er vandaag de shakedown, op rallylovers.be vond ik o.a. onderstaande foto's:

Quote:
Er was een geslaagde shakedown, alhoewel er niet heel veel toppers aan de start kwamen, de ambiance was op en top ! Massa's volk, veel spektakel en de gekende Condroz ambiance!!!

Ik zal er zijn vanaf vrijdag avond, hopelijk ook velen onder jullie!
Aan iedereen een veilige rally gewenst!