Zoals de titel het al zegt ben ik bijna door de kitonderdelen heen. Ik heb vandaag de stuurdoos op de CF plaat afgewerkt. De montageband van de stuurdoos werd voorzien van PE bevestigingsbouten en ook 4 boutjes op de CF plaat moeten deze tegen de achterwand 'houden'.
Om het interieur verder af te werken heb ik ook een nieuwe brandblusser gemaakt. De originele is aan de onderzijde hol, dus daat kan ik weinig mee aanvangen. De originele volproppen met plamuur kost me meer tijd dan een nieuwe draaien. Na het rond draaien van de alu heb ik 2 kleine schijfjes van de mish-mash zakjes gemonteerd en de lasnaden gesimuleerd. Volgende stap is de hele handel rood spuiten en voorzien van de decal.
Ik had eigenlijk zin om de kofferruimte aan te vallen. De oliekoeler die ik voorzien heb uit de scrabbox zit nog in de remolie. Eenmaal die proper is moet ik hem nog 2 keer afgieten omdat er 3 koelers in de koffer staan.
De catchtank is ook home made. Het gedraaide stuk heeft onderaan een boord waarop 4 PE schroeven staan. Bovenaan zijn de nodige aansluitingen gemaakt en de darmen liggen, op één na, ook al in positie. De laatste leiding die nog losligt wordt pas als de carrosserie gemonteerd is gelegd omdat ze langs een verstevigingsbalk loopt.
Volgende update zal waarschijnlijk verder over het interieur gaan ...