Quote:
Originally Posted by Mark
Mooie nieuws:
Vervelend en eigenwijs als ik ben (niet per definitie twee slechte eigenschappen  ) heb ik dan weer enkele stekelige vragen
Gaat Circuit Zolder toch weer de promotor spelen? Kan me een persbabbel van Rogerke herinneren dat CZ terug moest naar de core-business. Baantje verhuren, niets meer en niets meer minder. Is de nieuwe koers alweer gewijzigd? Heeft men de gouden bergen van Assen gezien? Het staat in ieder geval haaks op eerdere beweringen van Roger / CZ. Gaarne een verklaring
Verdulleme, de RACB die meewerkt? Hebben die het licht gezien? Maak dat mee..........kan me nog zo'n clubje herinneren uit begin 2007 die toch wel heel erg rammelde met de voeten van bepaalde personen rondom de organisatie van de eerste Champcar GP.
Ach als partime-azijnpisser moet ik toch af en toe een kritische vraag stellen. RACB en CZ zijn hebben de ervaring op bepaalde vlakken, als fan mag je dus een vlekkeloze organisatie verwachten. Sterker nog, dat kunnen we simpelweg eisen! Ze zorgen er maar voor dat alles werkt naar behoren. Eerlijke ticketverkoop met vermelding van de correcte prijzen. Zilver zit op zilver, brons op brons.........noem maar op. Ze hebben het drama van Buuren van dichtbij gezien en de back-up daarvan staat op dit forum  Heren, maak er wat moois van in 2008.........anders is het bijltjes-dag op 9 juni!
Het enige wat ze niet in de hand hebben is de kwaliteit/kwantiteit van Champcar 2008. Voer voor een andere discussie 
|
Klagen en kritiek geven is toch makkelijk voor enkele mensen op dit forum vooral als het naar organisatoren is .
Je vooral blij met dit evenement in België dat zal doorgaan op
1 juni 2007 ondanks wat minder toeschouwers dit jaar .
Bekijk het eens van de positieve kant jij hoort of verneemt iets en altijd maar kritiek op bepaalde personen en organisatie
Probeer de mensen van CZ eens wat milder te bekritiseren en je zal er veel meer van terug krijgen .
Nota bene misschien eerst posten als je de juiste datum weet .
Mvg