Quote:
Originally Posted by yannick88
Voor zover ik het verneem ( opgevangen ) ziet het er wel rooskleurig uit voor 2008 .
Nogmaals Mark indien kritiek ( lees A ) geef dan ook waarom ( lees B ) en niet in vraagtekens .
Mvg
|
Quote:
Originally Posted by Neo-242
Ik zie niet in waarom voor een admin andere postregels gelden als voor normale forumgebruikers. Als je zo'n dingen post meld je je bron, en anders zwijg je, zo simpel is het toch? 
|
Heel simpel, als ik mij niet houd aan de forumregels...........maak er dan melding van bij de overige moderators en admins. De regels zijn voor iedereen gelijk!
Dan mijn "onderbouwing" waarom een dergelijk opmerking wel kan. Als ik roep dat Bert Longin van start gaat in de RPN dan is dat een feit. Dat feit moet ik onderbouwen met een bron, geen discussie over mogelijk. Zie bijvoorbeeld de belcar-threads van de afgelopen jaren m.b.t. mogelijke deelnemers.
Echter ik spreek over tam-tam (geruchten) die ik heb vernomen. Weliswaar reeds dik twee geleden ergens op een parking in BE

Uit de verhalen van die persoon (die ik hoog aansla qua integriteit) kwam een beeld naar voren over de BEC 2008 die gitzwart was. Zoals te lezen valt in deze thread is er positief nieuws in aantocht over de BEC of hoe het beestje mag heten in 2008.
Mijn inziens hoef je bij geruchten / tam-tam niet je bron vrij te geven

Is dat nieuw? Nee, kijk eens bij een krant of een ander medium. Daar spreekt men altijd over "insiders" of "welingelichte bronnen". Moeten wij simpele amateurkes dan roomser dan de paus zijn? Mijn inziens niet...........maar dat kan voer zijn voor een andere discussie
Op naar 10-11! op naar een dagje vertier aan de kanaalkant! vuurtje aan, soepje erbij en gaan met de traditionele afsluiter van het raceseizoen. Dat we in 2008, 2009 en 2010 ook zo mogen afsluiten