Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Je opmerking klopt, het is idd bijna overal mogelijk om de linten te mijden op de foto. Het kost wel wat extra tijd en moeite én vooral soms een minder veilige plaats, die is me een foto wel niet waard...
Bovendien zijn bij mezelf de foto's waarmee ik huiswaards keer tegenwoordig niet meer de hoofdzaak, wel dat ik me goed geamusseerd heb en zoveel mogelijk KP's gedaan heb.
|
Ha, maar daar zit juist de kink in de kabel denk ik.

Extra tijd en moeite nemen staat haaks op zoveel mogelijk KP's doen. Uit iedere groep van 3 kp's hebben we er telkens 1-tje uitgepikt. Soms 2 als ze redelijk dicht bij elkaar lagen én we gebruik maakte van de korte pauze tussen FIA en BK. Wat uiteindelijk geresulteerd heeft in een 6 à 7-tal KP's op zaterdag. Zondag slechts 2 gedaan, want nadat we wisten dat Freddy er niet meer in zat zijn we huiswaards gekeerd, maar soit, da's nog iets anders.
Bovendien is het zo dat op de kp's waar we maar korter bleven, ik inderdaad met minder goeie foto's naar huis kwam. De kp's waar we meer dan 100 auto's zagen passeren, waren de beste plekken voor de foto's. Beter gekozen punten? Niet echt, gewoon meer tijd gehad om op die punten de juiste plaatsen te kiezen.
Als hobbyist-fotograaf hecht ik er juist veel belang aan om goeie foto's te maken. Niet voor de anderen, maar gewoon voor mezelf omdat het een hobby is. Nieuwe dingen proberen, andere hoeken, perspectieven, tijden enz. enz. Echt onveilig heb ik me nog niet echt opgesteld - denk ik. Oh, een kleine trap-laddertje doet soms ook wonderen. En gaande weg, naarmate de kp vordert mindert het aantal toeschouwers zienderogen. Zo is het dan ook mogelijk om mooiere foto's te nemen van een Kadett/Escort enz. dan van de eerste passages. Maar goed, als je zoveel mogelijk kp's wil zien, liggen je prioriteiten natuurlijk anders.
En als ge feedback vraagt, dan krijgt ge die ook natuurlijk he.