View Single Post
Old 08-11-2007, 11:40
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular

Lief - Stout Mark(ske),
Als het jou toch allemaal zo hoog zit met het vrijwilligerswerk op het CZ. Stop er dan gewoon mee en ga met je hond wandelen.
Want alle opmerkingen - bemerkingen hebben volgens mij niet de bedoeling om een positieve bijdrage te leveren om bepaalde problemen op bemerkingen op te lossen.
Ik ben al meer dan 20 jaar actief als vrijwillige medewerker op het CZ. En doe dit nog altijd met evenveel zin en in het belang van de autosport.
Als jij een bericht maakt of schrijft hier is het om meer dan 80 procent om kritiek te leveren. Misschien moet je dan maar in je eigen landje voor baanpost gaan spelen. Eens weten of je dan ook zo'n grote bek zal opentrekken.
Ik ben jou uitlatingen aan het adres van andere vrijwilligers en medewerkers van het CZ meer dan spuigzat. En zeker de arrogantie die jij aanneemt.
Maar blijkbaar ben jij de (super)man die alles kan oplossen, voorstellen formuleert die alle problemen oplossen. Een Hollander (sorry die zitten normaal alleen boven de moerdijk) die ons komt vertellen wat wij moeten doen. Mark doe mensen een plezier, praat over autosport in de positieve zin, laat alle die onnozele opmerkingen achterwegen of blijf in het vervolg in jou land.