Autosport, het lijkt wel een bende relnichten
Quote:
BEC - Bizarre uitsluiting van Broodcooren en De Coster uit de 10 uur van Zolder
Tertio is er een zweem van belangenvermenging. Een van de leden van de sportcommissie van de VAS is de echtgenote van een teammanager van een deelnemer aan de Belcar Endurance Cup, terwijl die man zelf in diezelfde commissie zit. De dame in kwestie heeft trouwens als reden van onze uitsluiting aangehaald dat we een gevaar voor hun wagen waren… Ik vind dit hele gebeuren zeer onverkwikkelijk en begrijp het allemaal niet.”
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=3462
|
Leuk bericht, triestig feit als dat een van de redenen is van een uitsluiting! Heel simpel, kan iemand naam en paard noemen? Termen als echtgenote en teammanager zijn me net effe iets te vaag. Wellicht ben ik iets te direct en te weinig tactvol in deze zaken
Lees in dat bericht overigens dat een vaste Belcar- (sorry, lees SRO)klant wil overstappen naar DSMEC-klasse
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|