Quote:
Originally Posted by crosserke
Heb het gehoord in de wheels van die klacht.
Dezelfde personen zouden ook klacht hebben neergelegd de vorige bec race in Francorchamps tegen een ander Porsche team.
Volgens pitstop gaat het over E Segier(prospeed) en Lydia De Decker.
|
Edwin Segier mailde mij zonet een reactie door op bovenstaande berichten met de vraag om deze hier te plaatsen.
Quote:
Reactie Edwin:
Wat betreft de reactie's op pitstop is er een antwoord gestuurd door ons wat je daar kan lezen. Wat beweerd wordt door crosserke hier is niet juist. Er is geen klacht neergelegd, wat de race tijdens de francorchampagne betreft is het daar te doen om een pitstop van een wagen die niet volgens het reglement BEC 2007 handelde, en daarvoor een verslag kreeg van de stand commissaris die dat op zijn beurt aan de wedstrijdleiding overmaakt. Ook in dit geval doet de wedstrijdleiding daar niks aan en neemt geen sanctie. Op mijn vraag aan de relatie deelnemers over dit verslag en wat de opvolging daarvan betreft vraagt hij dit na en krijgen we te horen dat ze het zo gaan laten. In dit dossier zegt een van de leden van de sportcommissie als je wilt dat we daar iets aan doen dan moet je maar klacht neerleggen. Zij zijn er om de piloten en organisatie te controleren dat het reglement voor iedereen op de zelfde manier wordt toegepast. Na deze uitspraak ben ik om verhaal geweest bij de wedstrijdleiding die dan na de wedstrijd de betrokken wagen 30 seconden straftijd heeft gegeven. Het zou niet slecht zijn moesten degene die commentaar hebben zich eerst goed informeren voor ze iets schrijven . En tot slot over de reglementen die zijn er geschreven voor opgevolgd te worden en daar is het de job van de wedstrijdleiding en sportcommissie om daar op toe te zien dat dit gebeurd. Met een reglement na te leven doe je niemand geen kwaad en bescherm je de teams die met alles in orde zijn.
|