View Single Post
Old 13-11-2007, 14:50
Luc VDC Luc VDC is offline
Monseigneur Ludovic du Chateau

@ Ottooke
bedankt voor compliment,maat, wat betreft volgend jaar hangt alles af van welk kampioenschap er kan gereden worden.
In tegenstelling tot de meeste andere piloten welke upgraden naar andere kampioenschappen moet ik helaas wegens geen sponsors afbouwen om de kosten te drukken.
Toch ligt m'n hart bij Endurance wedstrijden......welke ik 4 of 5 jaar gedaan heb voor de nu reeds 2 jaar Sprint Cup.
Ook kan ik mij geen nieuwe wagen veroorloven en bovendien, 'k zou het begot niet weten welke m'n "old" Meganeke zou kunnen evenaren (in de 2L. klasse,hé...er zullen er wel zijn maar wat zouden deze kosten in ontwikkeling?)
Deze is in de loop van de jaren zo enorm geévolueert en verbetert dat ik deze zelfs niet kosteloos zou willen inruilen voor een splinternieuw exemplaar Clio 3 en dat meen ik serieus !
Een mogelijkheid zou zijn indien ik een 2de goede piloot/mecanieker zou vinden met transport/aanhangwagen en bovendien stalplaats voor de wagen en bovendien een (héél) klein budgetje, maar dit is te veel gevraagt denk ik....
Hierbij oproep ....... mail : lucvdc@wanadoo.fr - voorstellen worden zeker met veel aandacht behandeld.
Luc Vdc