Quote:
Originally Posted by corvetteboy
Ze hadden inderdaad beter Niels naar Le Castelet gestuurd, zoals Tom al zei.
Via Niels heb ik vernomen dat hij dinsdag 27 november zal testen op Zandvoort met een Formula 2.0 uit de stal van Van Amersfoort Racing.
Ondergetekende zal aanwezig zijn met fototoestel 
|
Een test met een seizoen NEC FR 2.0 in het achterhoofd...?
Hopelijk kan hij het budget rondkrijgen!
Op autosport.be staat te lezen dat
Vervisch de komende maanden gaat racen in het winter kampioenschap van de Aziatisch F3!
Quote:
F3: Frédéric Vervisch start in Aziatisch kampioenschap
Frédéric Vervisch rijdt tijdens de wintermaanden in het Aziatisch Formule 3-kampioenschap. De vice-kampioen in de Duitse F3 zet deze stap na wijs overleg met zijn sponsors. Diegene die het Aziatisch kampioenschap op zijn naam schrijft, mag de F1-wagen van Force India aan de tand voelen.
"Zo’n F1-test is natuurlijk een fantastische prijs, maar zo ver zijn we nog lang niet. Er staan ons nog zes raceweekenden met in totaal 18 races te wachten. En die beloven heel spectaculair te worden, want iedereen wil in die Formule 1 zitten. Er zal dus hard moeten worden geknokt van de eerste tot de laatste race. Het is niet mijn bedoeling om na de seizoensfinale in Azië te blijven, hoewel ik een deelname aan bijvoorbeeld de Formule Nippon of Japanse Formule 3 niet wil uitsluiten. Voor mijn carrière denk ik evenwel dat het belangrijk is om me op Europa te concentreren. Dit winterkampioenschap (de races worden van november tot en met april verreden, nvdr.) is evenwel een ideale gelegenheid om me op het Europees seizoen voor te bereiden. Zo kan ik mijn wedstrijdritme op peil houden en dat is zeker niet onbelangrijk", aldus Vervisch, die in Azië voor het team van Mark Goddard zal uitkomen.
Het is ook nog helemaal open in welk kampioenschap Vervisch volgend seizoen zal aantreden. "Klopt, we zijn er nog niet uit wat we in 2008 willen doen. Uiteraard zijn er veel opties, maar eerst moeten we het nodige budget bij elkaar harken."
De eerste manche van de Aziatische Formule 3 wordt verreden op het F1-circuit van Sepang, in het weekend van 24 en 25 november. Morgenmiddag vertrekt Vervisch reeds naar Maleisië waar hij zondag, een week voor de seizoensopener, met Team Goddard testen zal.
|
Ziet er allemaal heel netjes uit!
F3 is en blijft DE serie om de knepen van het vak te leren, de populariteit, nood en het niveau van winter series stijgt steeds, je kan zo zonder een seizoen te "verliezen" nieuwe circuits leren kennen én hier wacht er nog een F1 test voor de kampioen...
Hopelijk kan hij vooraan meedraaien!
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Marco Barba e Bertrand Baguette i piloti Draco 2008
Ancora manca l'ufficialità e in Draco nulla dicono, ma nel paddock del Le Castellet le voci sono insistenti e danno per sicuri per il 2008 Marco Barba, fratello di Alvaro, e Bertrand Baguette. Barba, questo weekend si gioca la possibilità di vincere il titolo spagnolo della F.3 dove è in lizza con Maximo Cortes; Baguette, belga, ha corso questa stagione nella WSR con KTR.
|
Baguette heeft nog niks getekend bij Draco heb ik uit goede bron vernomen! Z'n test is ook helemaal niet zo goed verlopen dan z'n (top)tijden doen vermoeden, want met een lek in de naftbak en de brandblusser die plots afgaat op 2 dagen mag je wel stellen van een slechte indruk van Draco... En last but not least is één van de beste ingenieurs van Draco naar Epsilon gegaan...
Idd het rommeld goed bij Draco...
Op 28, 29 en 90 november in Valencia, tijdens de laatste collectieve testen van 2008 -en ook de allerlaatste testen met de huidige Dallara- zal Bertrand testen bij Tech1 en KTR.