View Single Post
Old 30-04-2002, 09:59
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Ik heb me nog nooit in zo'n discussie gemengd en ben dat ook niet echt van plan. Dit zal mijn enigste statement zijn omtrent dit onderwerp :
Zoals steeds staan de beste stuurlui aan wal. Ik herinner me discussies waarbij de vermeende subjectiviteit van commentatoren ( de namen laat ik volledig in het midden ) onder vuur werd genomen.
Hetgeen ik tot nog toe gelezen heb over de commentaar op de VRT, getuigt m.i. van behoorlijk veel subjectiviteit. Ik leid daar uit af dat " wij de kenners zijn en zij de stommeriken".
Be my guest en probeer het eens. Als er gewed mag worden wie het eerst door de mand valt zal ik mijn geld zeker niet zetten op de reguliere commentatoren.
Er worden niet voor niets actieve of niet actieve autorenners bij betrokken ter ondersteuning. Verwachten dat de journalist op hetzelfde niveau acteert als de "insider" is een beetje over the top. Vigneron wordt de hemel in geprezen maar weinigen weten hoe hij het een tiental jaren geleden er van afbracht.
Alle begin is moeilijk en kennis bouw je niet op 1, 2, 3 op. Daar gaat tijd overheen en een objectief oordeel in deze zaak is volgens mij gestoeld op het tijd gunnen voor een groeiproces.

Gelieve hiermee rekening te houden en twee keer na te denken alvorens iets te submitten.

I rest my case

Cheers,
Reply With Quote