Massimo heeft op italiaracing.net een lijstje gezet wie er waar gaat testen in de FR3.5 deze week in Valencia. Met Baguette, Van der Garde, Yelmer Buurman, Carlo Van Dam en Maassen zijn er weer wat lage landers in de WSbR paddock...
(Vanaf nu zullen Eurointernational en GD racing niet meer te bespeuren zijn op de WSbR grid. Wie gaat nu de rode lantaarn zijn?)
Quote:
- Draco: Bertrand Baguette - Marco Barba
- Prema: Carlos Iaconelli - Michael Herck - Miguel Molina - Yelmer Buurman
- RC Motorsport: Johnny Cecotto - Pasquale Di Sabatino
- Comtec: Xavier Maassen - Duncan Tappy - Marco Bonanomi - James Walker
- Carlin: Daniil Move - Robert Wickens - Mikhail Aleshin
- Cram: Giedo Van der Garde - Pippa Mann - Daniil Move
- Fortec: Fairuz Fauzy - Carlo Van Dam - Duncan Tappy - Edoardo Piscopo
- Victory: Parthiwa Sureshwaren - Charlie Kimball
- KTR: Alexandre Marsoin - Alvaro Barba - Carlos Iaconelli - Guillaume Moreau - Xavier Maassen
- Epsilon: Dani Clos - Roberto Merhi - Mario Romancini - Victor Garcia
- Pons: Aleix Alcaraz - Juan Polar - Michael Herck
- Interwetten: TBA - TBA
- Tech 1: TBA - TBA
|
Carlo Van Dam verwacht ik volgend jaar in de FR3.5, hij heeft tijdens de vorige testen laten zien dat hij heel snel was in een Comtec Dallara, deze keer gaat hij zien wat Fortec hem te bieden heeft. Raar dat hij niet gaat testen bij RC (hij heeft bij RC een Euro F3 race gereden om de VW motor te testen/ontwikkelen
en is nu ook in beeld voor een officieel VW stuur in de Euro F3 voor 2008)
Voor Yelmer Buurman zal het niet alleen de keuze zijn welk team het word in de FR3.5, maar vooral het dillema WS of GP2 in 2008?
Ik denk dat hij door zijn talent en entourage best ineens doorgaat richting GP2.
Maassen gaat bij Comtec en KTR weer wat geld verspillen...
Mollekens heeft naast "pay-driver nr1" met namen als Alexandre Marsoin(4e in Frans FR2.0), Alvaro Barba(8e in FR3.5), Carlos Iaconelli en Guillaume Moreau (terug van weggeweest...) heel wat talenten te beoordelen hebben tijdens de 3daagse test...
Van Roberto Merhi en Duncan Tappy (FR2.0 kampioen in de UK) verwacht ik ook wel goeide tijden.